Nówka Sztuka na Facebooku i Instagramie

 

Facebook (23.10–29.11)

↑ Przyrost polubień fanpage’a o 1867 lajków, czyli ponad 100%

Średni zasięg dzienny: organiczny 3617 / płatny 8951

Całkowity zasięg: organiczny 133 829 / płatny 331 187 = 465 016

Ilość opublikowanych postów (nie wliczając Live Studio Nówki Sztuki): 52

Post o największym zasięgu organicznym: 24.11 Video z pracowni Moniki Drożyńskiej – 6400 odbiorców

Post o największym zasięgu płatnym: 10.11 Kalendarze Moniki Drożyńskiej – 7315 odbiorców

 

Wydarzenia

Nówka Sztuka Online. Targi Artystów i Dizajnerów

zasięg: 137,9 tyś. odbiorców

6,9 tyś. wyświetleń strony wydarzenia

3,9 tyś. odpowiedzi (w tym 544 wezmę udział)

 

O kolekcjonowaniu w dobie Instagrama

zasięg: 18,9 tyś. odbiorców

736 wyświetleń strony wydarzenia

477 odpowiedzi (w tym 62 wezmę udział)

 

Instagram (23.11–30.11)

↑ Przyrost polubień profilu od 23.10 o 796 obserwujących, czyli prawie 200%

Liczba odbiorców: 46 353

Zasięg: 46 535

Wyświetlenia: 142 914

Wizyty w profilu: 3274

Kliknięcia przekierowujące do witryny: 480

Wiadomości e-mail: 2

Ilość opublikowanych postów: 89

Najlepszy post:

zasięg: 28.11 ze zdjęciem Zespołu i podziękowaniami za pierwszy dzień targów – 834 odbiorców

polubienia: 16.11 z albumem @no_pic_no_chat – 76 polubień

Ilość opublikowanych Instagram stories: 306 (w tym publikacje od wolontariuszy)

 

YouTube (19.11–29.11)

↑ 42 nowych subskrybentów

Ponad 1400 wyświetleń wszystkich filmów

Video o największym zasięgu: O kolekcjonowaniu w dobie Instagrama 398 wyświetleń

Czas oglądania wszystkich filmów w godzinach: 132 godziny